پرنسس نازم الساپرنسس نازم السا، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

برای فرشته کوچولوی نازمون السا

1 ماهگی و اولین سونوگرافی

1395/11/9 8:13
نویسنده : مامان سیما
197 بازدید
اشتراک گذاری

      سلام نفس مامانی،

بعد از این که فهمیدم قراره مامان بشم سریع به فکر دکتر و چکاپ و آزمایش و ... افتادم. من خودم یه دکتر خیلییییی خیلی خوب به اسم خانم دکتر منتظری تو تبریز داشتم که هر وقت نیاز بود پیش ایشون میرفتم؛ این شد که زنگ زدم مطبشون و برای چهارشنبه بعد از ظهر 21 مرداد وقت گرفتم.
خانوم دکتر ازم یه سری سوالا پرسید اینکه آیا از 3 ماه قبل خوردن اسید فولیک رو شروع کردم یا نه؟ که من چون اتفاقی بارداد شده بودم خوردنشو شروع نکردم؛ پرسیدن که مشکل تیروئید دارم یا نه؟ که گفتم بله یه سری آزمایش داده بودم و مشخص شده بود که کم کاری تیروئید دارم و ... در نتیجه یه سونوگرافی و یه چکاپ و یه آزمایش تیروئد برام نوشتن، همون روز آزمایش رو انجام دادم و قرار شد فردا نتیجه آزمایش ها رو بیارم و نشونشون بدم.
 

اون شب رو خونه عمو حیدر اینا موندیم تا صبح بریم و به کارامون برسیم. بعد از گرفتن نتایج مشخص شد که بله کم کاری تیروئید دارم این موضوع من رو نگران کرد مخصوصا بحث تیروئید، دیگه رو پا بند نبودم و نگرانیم هم بیشتر شد وقتی خانم دکتر از عوارض کم کاری تیروئید تو دوران بارداری بر روی جنین توضیح داد، دیگه بعد کلی بحث و سوال و جواب خانم دکتر گفتن اگه از الان منظم دارویی (لیووتروکسین) رو که تجویز میکنه رو مصرف کنم مشکلی پیش نمیاد. ، من انقد حساس بودم و سوالای جورواجور می پرسیدم  و خانم دکتر هم به ترکی میگفتن " نه دوزدوذی نه دوزدودی" ولی آخر کار به بابایی گفت دیگه بلند شین برین این همه هم فکر و خیال نکنین ... سر داروها هم هی میگفتم که مارکای خوب خارجی معرفی کنین و ایشون هم کپسول پریناتال و قرص ایزی آیرن رو هم به عنوان مکمل معرفی کردن و برای تیروئید هم مارک آلمانیشو پیشنهاد دادن که ما تو اهر و تبریز از چن تا داروخونه پرسیدیم و نداشتن تا اینکه شوهر عمه منیژه که با صاحب یکی از داروخونه ها صمیمی بودن همون شب سفارش ما رو کردن و از اون موقع به بعد از همونجا قرصا رو تهیه می کردیم.

این هم عکس اولین سونوگرافی شما که 5-6 هفته تشخیص داده شده بود؛

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)