پرنسس نازم الساپرنسس نازم السا، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

برای فرشته کوچولوی نازمون السا

8 ماهگی فسقلی من و سفر نهایی

1395/11/9 15:40
نویسنده : مامان سیما
155 بازدید
اشتراک گذاری

      سلام ناناز مامانی،

اوایل بهمن بود که برگشتیم خونه دیگه اتفاق خاصی نیفتاد تا اینکه قرار شد2 اسفند برای چکاپ بریم تبریز پیش خانم دکتر منتظری؛ باز طبق معمول وزن گیری و فشار سنجی و سوال و جواب و در نهایت تجویز یک سونوگرافی و آزمایش تیروئید و ... و خدا رو شکر باز هم همه چی نرمال و راضی کننده ...

 

اینم سونوگرافی 33 هفته شما عسلم؛ 

بعد از اینکه خیالمون راحت شد قرار شد آخرین سفر این دورانمون به تهران رو انجام بدیم و در برگشت از این سفر ان شاءالله  3 نفره شده باشیم ... قصد داشتیم این بار رو با هواپیما سفر کنیم ولی خب بعدش متوجه شدیم که بعد از 6 ماهگی به دلیل مشگلاتی که برای جنین ممکنه پیش بیاد پرواز ممنوع هست وخب مجبور شدیم باز با ماشین خودمون بریم تهران ولی از اونجایی که بابایی خیلی آروم و با حداقل تکون رانندگی می کرد سفر خوبی بود و خیلی اذیت نشدم.
بعد از رسیدن به تهران و یه روز استراحت رفتیم آتلیه بارداری سلنا که اونم چن ماه قبل تر از اینترنت پیدا کرده بودم و برای اسفند رزرو کرده بودم. عکس های قشنگی در اومد دستشون درد نکنه...
بعد از کار اتلیه رفتیم دنبال خرید سیسمونی، از اونجایی که من قبلا جایی که قرار بود ازش خرید کنیم رو پیدا کرده بودم و حتی وسایلی که میخواستیم بخریم رو انتخاب کرده بودم خیلی سریع خریدامونو اتجام دادیم فقط یه سری  دیگه از خریدا موند و برای اونا هم قرار بر  این شد که بعد از برگشتن بابایی و تو دوران عید انجام بدیم.
یکی از مهم ترین کارای دیکه مون انتخاب بیمارستان و دکتر جراحی بود که این مورد رو هم من چن ماه قبل بعد از کلی جست و جو پیدا کرده بودم و اونم بیمارستان محب زهرا بود. بعد از خرید یه روز صبح به بیمارستان محب زهرا رفتیم و اونجا هم با پرس و جوی فراوان خانم دکتر کیانا صرام رو معرفی کردن و کارشونو خیلی تائید کردن و ما همون روز بعد از بیمارستان،
مطب خانم دکتر رفتیم و ایشون بعد از بررسی مدارک پزشکی زمان زایمان رو 14 فروردین تشخیص دادن و یه برگه بستری نوشتن و گفتن که روز 14 صبح بیمارستان باشم ولی خب قرار بود تا اون موقع هر هفته برای بررسی وضعیتم به مطبشون مراجعه کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)