پرنسس نازم الساپرنسس نازم السا، تا این لحظه: 8 سال و 28 روز سن داره

برای فرشته کوچولوی نازمون السا

بوس بوس

1396/4/26 18:47
نویسنده : مامان سیما
302 بازدید
اشتراک گذاری

      سلام نفس مامانی،

امروز باز هم میخام از شیطونیا و  دلبری هاتون بنویسم ...
چن وقتی میشه که وقتی میگم السا بوس بوس یا السا بیا مامانیو بوس کن بار اول لپ خوشگلتو میاری جلو که من ببوسم، بعدش وقتی من لپمو نشون میدم میگم مامانی رو بوس کن لباتو میذاری رو لپم ولی خب ماچت صدا نداره فعلا 

موقع غذا خوردن که مکن دستمتال کاغذی دستمه تا لب و دهنتو تمیز کنم، همش سعی میکنی از دستم بگیری و وقتی هم دستمال رو دستت میدم، بعد هر قاشق غذا خوردن  ذستمال رو لب و صورت و دماغ و حتی زیر گردنت میکشی دققا جاهایی که من تمیز میکنم، منم هر یار تشویقتون میکنم و آفرین میگم و دست میزنم، اینجوری شده که الان خودت بعد عر قاشق غذا خوردن دهنتو تمیز میکنی و دستمال رو میذاری کنار و واسه خودت دست میزنی و دهنتو واسه قاشق بعدی باز میکنی و دوباره لب و دهنتو تمیز میکنسی و دستمال رو میذاری کنار و. برای خودت دست میزنی و ... همینطور تکرار و تکرار و تکرار تا غذای خوشگل خانم تموم شه ... 
بعد غذا خوردن هم نوبت آب خوردن میشه، که باز ناناز مامان دوست دارن خودشون تنهایی آب بخورن و منم که عاشق استقلال طلبی فسقل خانومم لیوان آب رو میدم دستت و الحق هم خودت تنهایی راحت آب میخوری، تلبته موقع غذا خوردن هم اگه سر سفره باشیم حتما باید یه ظرف غذا و یه قاشق هم به شما بدم چون دوس داری مثل من و بابایی تنها غذا بخوری وگرنه انقد به بشقابای ما سرک میکشی که ما خودمون هم نمیتونیم غذا بخوریم ولی وقتی فقط خودت قرار غذا بخوری خیلی برای تنهایی خوردن اصرار نمیکنی و حین بازی و بدو بدو غذاتونو میخوری، یه قاشق غذا میخوری و میری میگردی و دهنتون خالی شد میای یه قاشق دیگه میخوری و میری و ...
موقع هایی که گشنه یا خسته نباشی خودت با تلفن و ماشین و کلبه ای که تازه گرفتم مدتها سرگرم میشی و میذونی دکمه های آهنگاشون کجاست و هی دکمه ها رو میزنی و میرقصی ...
و و و و حسابییییییییییییییییی ددری شدی، بعد از ظهر که بابایی از سرکار میاد حتما باید شما رو ببره بیرون ...

پسندها (2)

نظرات (0)