پرنسس نازم الساپرنسس نازم السا، تا این لحظه: 8 سال و 21 روز سن داره

برای فرشته کوچولوی نازمون السا

حنابندون دختر عمه فاطمه

1396/4/27 15:30
نویسنده : مامان سیما
373 بازدید
اشتراک گذاری

      سلام عروسک مامانی،

هفته پیش 4شنبه 21 تیر حنابندون آبجی فاطمه بود، به صرف میوه و شیرینی و شام و مهمتر از همه رقص، ساعت 8 مراسم شروع میشد تا ... البته طبق معمول ما دیرتر رسیدیم، شما همخون اول کاری یکم بدقلقی کردی و منم شما رو سپردم دست بابایی تا وقت شام، بعد شام که انگاری کل انرژی گرفته باشی همش وسط بودی و واسه خودت خیلی ناز میرقصیدی، البته چون وسط شلوغ بود یه چن باری رقصنده های عزیز خوردن بهت و گریه شما رو در آوردن و کم کم بی حوصله شدی تا اینکه وقت خوابت شد و خوابوندمتون و خودم هم از اون جایی که قر تو کمر فراوون بود و اون شب هم پارتنر رقصم زن عمو حمیده بود بنده خدا رو ول نمیکردم و مجبورش میکردم پا به پای من برقصه و انصافا هم پایه است این زن عموت و البته زن عمو فاطمه هم همین طور و البته دی جی هم بودن ایشون ... فقط زن عمو الهه یکم مثله همیشه خسته بودنخندونکسکوت

     ولی متاسفانه فردای حنا 5شنبه که مراسم عروسی بود چون تایمش ساعت 6-3 بود شما خوابیدی و بابایی هم از فرصت استفاده کرد و خوابید و من تنهایی رفتم مراسم، البته از یه لحاظی هم بد نشد چون تالارش حسابی سر بود و میدونستم که با هر قدم کوچولوت که بر میداری ممکنه بیفتی زمین،چون ما که بزرگ بودیم به سختی راه میرفتیم دیگه چه برسه به شما و اما من باز از غیبت شما استفاده کردم و کلی رقصیدم ...

ولی عشقم جات کنارم خیلی خالی بود مخصوصا که قرار بود لباسای ستمونو بپوشیمممممم...

پسندها (2)

نظرات (1)

فروشگاه دایانا
28 تیر 96 18:49
خوشحال می شم براتون خدمتی کرده باشم