پرنسس نازم الساپرنسس نازم السا، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

برای فرشته کوچولوی نازمون السا

تمیز کردن خونه

1395/12/5 9:16
نویسنده : مامان سیما
107 بازدید
اشتراک گذاری

      سلام دختر نازم؛

السای نازم دیروز تصمیم گرفتم که خونه رو کمی مرتب کنم، بعد به دنیا اومدن شما دیگه مثل سابق نمیتونم به خونه برسم، یکم که آشپزخونه رو مرتب و تمیز کردم نوبت به جاروبرقی کشیدن رسید، شما تو پذیرایی بودی و منم اول از اتاق خواب شروع کردم، وسطای کار هم جاروبرقی رو خاموش میکردم تا اگه گریه کردین بشنوم آخه از صدای جاروبرقی میترسین، اتاق که تموم شد اومدم راهرو بکشم، که باز جاروبرقی رو خاموش کردم که دیدم سرتونو انداختین پایین و با گریه و ناله دارین 4 دست و پا میرین و سرتونم هم پایین انداختین، انگار دنبال من که گشتین و پیدا نکردین شروع به گریه کردین و ....
دختر نازم هنوزم که به اون صحنه و حالت غصه دار شما فکر میکنم تمام وجودم به درد میاد ...
تازه بعد از اینکه بغلتون کردم محکم گردنمو بغل کردی و بهم چسبیدی، دیگه تا یه مدت نمیتونست ازتون دور شم تا می اومدم یکم ازتون فاصله بگیرم شروع میکردین به گریه ... مشخصه تو اون یه مدت کم چقد احساس نا امنی کردی گل من، منو ببخش دختر نازم منو ببخش ... هنوزم بهش فکر کردن دلمو میسوزونه ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)