پرنسس نازم الساپرنسس نازم السا، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

برای فرشته کوچولوی نازمون السا

خواب ناز

1395/11/30 10:32
نویسنده : مامان سیما
343 بازدید
اشتراک گذاری

      سلام ماه من؛

عسل مامان از اون موقعی که از خونه مامان بزرگی و بابا بزرگی اومدیم عادت خوابیدن شما هم عوض شده، دیگه شبا با لالایی و شیر خوردن نمیخابی حتی رو تخت هم نمیتونی بخابی، آخه انقد ورجه وورجه کردناتون حتی موقع خوابیدن هم زیاد شده که ...

تخت دیگه جوابگو نیست و باید رو زمین یه لحاف بزرگ از این سر تا اون سر پهن کنم تا شما روش انقد به اینور و اونور غلت بزنی و بزنی و بزنی .... تا خسته شی و همونجا خوابتون ببره که یه ساعتی هم طول میکشه. تو این مدت من هم به ناز و اداها و شیطونی های شما نگاه میکنم و برای هزارمین بار خدار رو به خاطر داشتنت شکر میکنم.
خدا جون خیلی خیلیییییییی ممنونممممممم
                خیلی خیلیییییییی دوست دارمممممممم
اینم عکسای دیشبه ... فدای اون ناز خوابیدنتتتتت

راستی دختر نازم از اون موقعی که میتونی سر پا وایسی جای خوابتون از تخت به پارک جابه جا شده آخه من و بابایی میترسیم از خواب که بلند میشی و سرپا وایمیسی یهویی خدای نکرده پایین بیفتی 

پسندها (1)

نظرات (0)