پرنسس نازم الساپرنسس نازم السا، تا این لحظه: 8 سال و 22 روز سن داره

برای فرشته کوچولوی نازمون السا

1 سال و 1 ماه و 1 روزگی

1396/2/11 17:15
نویسنده : مامان سیما
147 بازدید
اشتراک گذاری

      سلام خوشگل مامانی،

امروز میخام کمی از رفتارای خاص و دوست داشتنیتون بگم:
اول اینکه بسیار بسیار زیاد به رقص علاقه داری و تا آهنگی میشنوی نشسته یا ایستاده، تو هر شرایطی باشی میرقصی و دستاتو تکون میدی و کمرتو اینور اونور میکنی یعنی دارم قر میدم و من عاشق قشنگ رقصیدنتم نه تنها من هر کسی رقص شما رو میبینه کلی کیف میکنه و میپرسه باهاش رقص تمیرین میکنی؟!!! منم میگم نه فقط وقتی میرقصم خوشش میاد و نگاه میکنه واسه همین یاد گرفته.
دوم اینکه به شدت به لپ تاپ و گوشی علاقه داری البته گناهی نداری که از بس دست مامانی و بابایی دیدی برات جالب شده،  که این چیه که انقد اینا باهاش ور میرن و هر جا دستمون ببینی میخای ازمون بگیری، البته خیلی سعی میکینم که وقتی شما حضور داری از این وسایل زیاد استفاده نکنیم ولی خب پیش میاد، وقتی هم از دستت میگیریم کلی عصبانی میشی و گریه میکنی ولی مامانی سریع یه جایگزین واسش پیدا میکنه و حواستو پرت اون میکنه که خوشگلش زیاد گریه نکنه ...
و اینکه الان تو دورانی هستین که هر حرف و حرکت اطرافیان رو بسیار عالی تقلید میکنین، مثلا وقتی غذامیخوری و مامانی دور دهنتونو تمیز میکنه شما هم بلافاصله دستمال رو از دستم میگیرینو دور دهن و صورت و حتی سرتونو دستمال میکشی یعنی من خودمم میتونم فعلا شعار، شعار من میتوانم هست. یا مثلا وقتی حرفی میذنم که نمیتونی تکرارش کنی لحنمو سریع تقلید میکنی و این کارت باعث خنده مون میشه مثل امروز که پیش بابا بزرگی من یه جمله ای گفتم و شما سریع لحن و آهنگ جمله منو تکرار کردین و بابابزرگی کلی خندید، یا نهار آبگوشت داشتیم من که نون تیلیت میکردم شما هم سریع یه نون رو برداشتی و تیکه تیکه  کردیش و انداختی تو ظرف خودت ...
آهنگ که میشنوی دست میزنی و میگی دَ دَ یا همون دست دست که من همیشه میگم، البته اینو دیگه خودت میدونی کی بگی تقلیدی نیست.
این روزا خیلی هم غد و یکدنده و لجباز شدی، تا کاری بر خلاف میلتون باشه سریع عصبانی میشی و ادای گریه در میاری و روتو میکنی اونور و سرتو میندازی پایین و هی چپ و راست تکونش میدی و تند و تند چهار دست و پا واسه خودت راه میری و من باید بیفتم دنبالت و بغلت کنم و ماچ و موچ تا آشتی کنی سرورم؛ گفتم 4 دست و پا، اینم بگم که دختر نازم الان درست 3 ماه که میتونی خودت بلند شی وایسی، خم شی از رو زمین وسیله برداری و خودتو تکون تکون بدی و برقصی و ... ولی اصلا راه نمیری یعنی اگه یه انگشتتو بگیرم کل خونه رو با من راه میری ولی هر جا انگشتتو ول کنم همونجا وایمیسی و تکون نمیخوری، البته چن بار تا حالا 5-4 قدمی سمتم اومدی ولی سریع خودتو میندازی بغلمو دیگه هر کاری کنم حتی بلند نمیشی وایسی، فک کنم از راه رفتن زیاد خوشت نماد و لابد با خودت میگی من که باید یه عمر راه برم بذار تا میتونم استراحت کنم خنده خنده 
و کماکان حموم کردنو دوست نداری اصلا ...
و هنوزم غفط 4 تا دندون خوجل داری ...


 

پسندها (1)

نظرات (0)