پرنسس نازم الساپرنسس نازم السا، تا این لحظه: 8 سال و 27 روز سن داره

برای فرشته کوچولوی نازمون السا

جشن تولد یک سالگی پرنسس السای ناز

1396/2/6 15:16
نویسنده : مامان سیما
1,280 بازدید
اشتراک گذاری

              

 

      سلام پرنسس دوست داشتنی من،

الان نوبتی هم که باشه، نوبت توصیفات تدارکات تولدتونه ...
همونطور که گفتم من قبل از عید و بعد از عید فقط دنبال کارای تولدتون بودم دوست داشتم تا جائی که میتونم یه تولد خوب براتون بگیرم، تو فکر لباس ست برای خودمون بودم و البته متناسب با تم تولد که فروزن بود بعد کلی گشتن و خرید و بدقولی از بعضی فروشنده ها بالاخره یه پیج دوخت لباس ست تو تبریز پیدا کردم و لباسشو خیلی پسندیدم و سفارش کار رو به ایشون دادم و خیالم از بابت لباس راحت شد، بادکنک و ریسه ها و استند عکس و استند عدد 1 رو هم از قبل سفارششو داده بودم و کیک رو هم یه خانمی تو اهر هست کارش عالیه عکس یه کیک خیلی خوشگل با تم فروزن پیدا کردم و واسش فرستادم و اونم قرار شد  با کمی تغییرات درستش کنه. تاج و تل ستمون با پاپوش مرواریدی شما هم که زودتر به دستمون رسیده بود و در آخر هم گیفت کوچولوها بود که اونم چون تو تهران سفارش داده بودم قرار بود مامان بزرگی اینا زحمت آوردنش و بکشن.
از همه مهم تر هم کاذوی تولدتون بود که سه تائی رفتیم ...
و اما خوردنی های جشن تولد؛ مامانی تصمیم گرفته بود که برای تولدتون کلی سلیقه به خرج بده (البته از من خیلی بعیده ولی خواستنت چه کارا که نمیکنه)، چند نوع ژله و دسر پاناکوتا، ذرت مکزیکی، رول اسپرینگ و اسنک و پاستا جامبو و در آخر هم شربت تکمیل کننده مراسسمون بود. دست زن دائی شهره و آبجی مینا درد نکنه که کلی زحمت کشیدن.
راستی دخترم اینم بگم به خاطر مراسم سالگرد بابابزرگینتون نتونستیم تولدتونو تو روز خودش یعنی 10 فروردین بگیریم و به بعد مراسم یعنی به 31 فروردین موکول شد.

خب و اما عکس های تولد؛
اول از همه کادوی عروسک نازمون قابلتو نداره عشقم ... مبارکت باشه ...

پسندها (3)

نظرات (2)

zahra
7 اردیبهشت 96 17:21
سلامممم تولدت مبارک السا جووووون تولدت خییییلی مبارکککککککک چه نی نی نازی دارین ^__^ امیدوارم همیییییییشه حالتون خوووووب باشه
مامان سیما
پاسخ
ممنون عزیزم سلامت باشین
❤فاطمه جون❤
7 اردیبهشت 96 20:11
چه نی نی نازی به وبم سر بزنین خواستین بگین که لینکتون کنم [پاسخ ممنون عزیزم نظر لطفتونه چشم حتما سر میزنم بله دوست داشتین لینک کنین