پرنسس نازم الساپرنسس نازم السا، تا این لحظه: 8 سال و 27 روز سن داره

برای فرشته کوچولوی نازمون السا

خریدهای یه فرشته کوچولو

1395/12/6 15:35
نویسنده : مامان سیما
173 بازدید
اشتراک گذاری

      سلام عشق مامانی،

امروز میخام از خرید کردناتون بنویسم، اولین خریدی که براتون انجام دادیم خرید سیسمونیتون از خیابون بهار فروشگاه نگین بهار بود که همراه بابایی از اونجا براتون یه ست لباس صفر بیمارستانی، یه ست حوله حموم، یه ست سرویس خواب، یه ست لباس مجلسی، یه کیت بهداشتی، یه تخت پارک، یه کریر، یه بلوز و دامن، یه سرهمی و یه وان صورتی خوشگل خریدیم، وای که چقدم من ذوق داشتم. سری دوم خریدتونم که 4 دست زیردکمه دار و پیرهن و شلوار بود رو هم از هفت حوض و لوازم بهداشتی هم مثل شامپو سر و بدن، لوسیون بدن، کرم مرطوب کننده، مای بیبی، دستمال مرطوب و پد سینه بود رو از یه داروخونه تو فلکه اول خریدیم.

بعد از برگشت از تهران هم دو بار از اهر و چن بار هم از تبریز خرید کردیم ولی چون تنوع لباسای پاساژها کم بود من به فکر خرید از فروشگاه های اینترنتی افتادم. اول از همه با فروشگاه نی نی لازم آشنا شدم و اولین خریدمون از نی نی لازم 8 تیر یه جغجغه و یه دندون گیر بود که چون راضی بودم این خریدا ادامه پیدا کرد. سری بعدی خرید 21 تیر شامل 3 دست زیردکه دار و پیرهن و شلوار به همراه یه عروسک بوقی و یه عروسک پولیشی گیره دار بود که از اینا هم راضی بودم. 7 مرداد یه سری لوازم دیگه شامل یه پتو عروسک دار، 4 تا خشک کن، دو تا زیرانداز تعویض، یه ست حوله حمام و دست و صورت و 4-5 تا عروسک پولیشی نخکش و سوتی و موزیکال براتون خریدم. باز رفت و رفت تا 30 شهریور یه توری میوه خوری، سرویس غذاخوری 5 تیکه، یه ظرف پوره کن غذا، یه سرلاک خوری که اصلا ازش استفاده نکردیم چون به شما سرلاک ندادم، یه لیوان آبمیوه خوری، یه مسواک انگشتی و یه ظرف غذای مایکرویو خریدیم، سرویس قابلمه سرامیکی تونم 9 شهریور از یه کانال تو تلگرام خریدم. 7 مهر 4 دست زیردکمه دار و پیرهن و شلوار و پیش بند به همراه دو مچ بند جغجغه ای و مایع شوینده لباس کودک خریدیم. از اونجایی که لباس های نی نی لازم به روز نمی شد و تکراری بود آخرین خریدمون از اونجا رو هم 15 مهر که 3 تا شورت آموزشی و یه پیرهن آستین کوتاه و دو تا کتابچه حموم و پارچه ای بود را انجام دادیم.
بعد چن وقت با دیجی کالا آشنا شدم و اولین خریدمون از آنجا 4 آبان شامل یه تاپ سقفی، یه جغجغ، یه توپ پارچه ای، یه عروسک موزیکال، یه استخر بادی و یه شناور  بادی بود. سری دوم خریدامون از دیجی کالا 4 آذر و یه روروئک و ست لیف و حوله دست و صورت بود.
همون طور که گفتم چون لباسای نی نی لازم تکراری شده بود دنبال یه فروشگاه دیگه گشتم و با فروشگاه هشت پا آشنا شدم و اولین خریدمون  از 8 پا 6 دی، 4 دست زیر دکمه دار و پیرهن و شلوار و 3 تا عرقچین بود.
راستی یه نی نی لای لای هم 4 آبان از یه کانال تو تلگرام براتون خریدیم و کالسکه تونم وقتی شهریور تبریز رفتیم از اونجا خریدیم.
و اما میرسیم به خریدای اولین عید دررونم؛ دختر نازم تو اینستاگرام یه پیجی پیدا کردم که توش پر بود از لباس های فانتزی و متنوع با طرح های و مدل های جورواجور و قشنگ که خیلی خیلی خوشم اومد، انتخاب لباسها یه هفته ای طول کشید و در نهایت 21 بهمن کلی لباسهای خوشگل با دو جفت کفش ناز رو سفارش دادم و قراره اگه خدا بخاد اواخر اسفند به دستم برسه ... 7 دست لباس خونگی  هم از یه پیج دیگه ای که لباس های اونم قشنگ بود،6 اسفند سفارش دادم و قراره 4-5 روزه به دستمون برسه...

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان طیبه
11 اسفند 95 22:52
وای مبارک باشه السا جونم دست مامان مهربونتم درد نکنه
مامان سیما
پاسخ
میسی عزیزم